hogyan

Kétszázhúsz felett

Két félidőből állt a Neoton koncert.

Erősen kezdtek, lendülettel, élettel,  életkedvvel, koncertkedvvel és szinte fiatalos lendülettel robbantak be a színpadra.

Szinte.

Hamar megvolt a kétszáz, egy-két dalnál a kétszázhúsz is, de azért afölé nem mentek.  A Neoton egyet jelent a fülbemászóan jó dalokkal, amelyekből természetesen valamikor slágerek lettek, a rádió pedig naponta, mit naponta, óránként szerkeszti be őket ma is. Jelen vannak, koncerteznek, benne vannak a köztudatban. Élvezik a sikert, a soha el nem múlót. 

Az első félidőben tehát a gazdag repertoárból fényes és látványos produkciót hoztak össze.

A lendület kitartott a koncert közepéig (ha nem is kétszázhúsz felett),  majd ott egy kicsit “leült”, mert hagyták leülni, vagy mondjuk úgy, hogy egy kis szünetet tartottak. A második félidőben aztán újra, ha nem is kirobbanó formában, de elég jól hozták a dalokat, szinte megint sodró volt a lendület.

Szinte.

A hajrában aztán újra a kétszázhúsz közelében pörögtek, a végén pedig megtörtént a sebességhatár átlépése is.

Az ilyen tempóért mifelénk nagy jutalom jár, amit a hálás közönségtől a Neoton meg is kapott.

Amit pedig a ráadásban én kaptam, az mindent, de mindent, az összes előítéletemmel, véleményemmel, kritikámmal együtt felülírt: zúgott a Kell hogy várj, és közben világítottak a telefonok lámpái, ameddig a szemem ellátott.

Na, azt megsirattam.

Az én zenei ízlésembe még belefért volna a Jojó, a koncerten nem volt, legyen most akkor itt.

Kommentek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!